lunes, 10 de enero de 2011

Entamos.


Fai unos tres años entamé el mi primer blog.

Escritu en castellanu, foi apenes la inercia d'aunime a dalgo que-yos prestaba muncho a dalgunes persones del mi entornu,tuvo un primer añu ayenu a l'entusiasmu de tolos entamos, pasó más muertu que vivu el segundu, y en 2010 resucitó ( ye que nun había más que dos opciones: zarralu, o ponese con ello anque fuera de vez en cuando ).

Pa esti que vos toy presentando, nun quise repetir los mesmos errores y tuve dando-y vueltes na cabeza.

Nun ye a dicir que agora tenga perclaro por qué, pa qué, cómo, etc.

Si acaso, pueo dicir lo que nun ye:

  • Hai blogues lliterarios: los cuentos inacabaos que tuvieron mudándose conmigo estos años demuestren que nun tengo la disciplina necesaria.

  • Hay-los solidarios y comprometíos: soy muyer y llesbiana, pero nun milito.

  • Tamién pues atopar blogues personales, los diarios de tola vida coles páxines de papel camudáes en

    lenguaxe html ( o lo que seya que tea detrás d'estes coses ). Pero yo nunca fui quien a llevar un diariu cuando nena ( o cuando mocina, que ye peor...).

D'otru lláu, dando un paseín virtual ( y curtiu) pela asturbitácora, dime cuenta de que faltábame lleer les

aventures, los pensamientos... de dalguna bollo asturfalante.

Bueno, vale, echaba más en falta un cómic de bollos fechu n'asturianu, pero tolo que pueo pintar ye una palmera n'una islla piquiñina y caracolinos faciendo paracaidismu.

Pero escribir, sí que me veo capaz de escribir ( otra cosa ye que sigáis vivos dempués).

Sobre'l papel del asturianu na mi vida tengo d'escribir n'otra entrada.

De momentu,ye bastantina con dicir qu'enxamás foi la mio llingua vehicular, que nun voy a clase y que nun

hay naide nl mi entornu con quien puea falalo.

Asina ye qu'esti blog va ser la mi forma d'aprendelu, l'exerciciu indispensable de poneme a construir el mi

discursu n'otru idioma en vez d'estancame en comprender cuando lu lleo na web, nos poemes de Berta Piñán, etc.


BIENVENÍ@S a les cosiquines de una bollo “asturdaprendiente”.






1 comentario:

  1. Bienvenida a la blogosfera asturiana! Veo que yá t'animesti a facer el blog. Espero qu'espublices de siguío pa lleete.

    Un abrazu,
    metabolic

    ResponderEliminar